Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro poskytování digitálního obsahu, členství v online programu

a poskytování služeb

Tyto obchodní podmínky se použijí pro:

• poskytování produktů v digitální podobě (digitálního obsahu), a to online kurzů, webinářů,

vyhodnocení kvízů, e-booků a jiných produktů s digitálním obsahem;

• členství v online programu; a

• poskytování služeb (konzultací, mentoringu apod.),

k němuž dochází přes webové rozhraní https://duseje.cz.

I. DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY

Tyto pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním

písmenem, znamenají následující:

1. OP

Tyto Obchodní podmínky.

2. POSKYTOVATEL

Mgr. Zdenka Cabanová

IČ: 05144060

Sídlo: Mikuleč 43, Svitavy, PSČ: 56802, Česká republika

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku.

Telefonní číslo: 739 371 275

E-mail: zdenka@duseje.cz

3. UŽIVATEL

Uživatel digitálního obsahu Produktu, účastník online programu nebo příjemce služby, který

s Poskytovatelem uzavře ohledně Produktu Smlouvu.

4. SPOTŘEBITEL

Fyzická osoba, která při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své

podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud

Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČ, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako

Spotřebitel.

5. SMLOUVA

Smlouva o poskytování digitálního obsahu, smlouva o členství v online programu nebo

smlouva o poskytování služeb, která je uzavřena mezi Poskytovatelem a Uživatelem přes

Webové rozhraní. Obsahem smlouvy o poskytování digitálního obsahu je povinnost

Poskytovatele zpřístupnit Uživateli Produkt s digitálním obsahem k užívání pro jeho vlastní

potřebu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli Cenu nebo poskytnout mu své osobní

údaje. Obsahem smlouvy o členství v online programu je povinnost Poskytovatele zpřístupnit

Uživateli digitální obsah a služby, které jsou součástí online programu, pro jeho vlastní

potřebu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli Cenu. Obsahem smlouvy o poskytování

služeb je povinnost Poskytovatele poskytnout Uživateli službu (konzultaci, mentoring apod.

nebo jejich "balíček") a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli Cenu. Není-li níže v těchto

OP rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý

z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto OP. Je uzavírána

v českém jazyce, uložena u Poskytovatele v elektronické podobě a Uživateli bude

zpřístupněna na základě písemné žádosti.

6. PRODUKT

Online kurz, webinář, vyhodnocení kvízu, e-book a jiný produkt s digitálním obsahem, který je

předmětem Smlouvy. Produkt může být buď úplatný (kdy Cena představuje odměnu

Poskytovatele za zpřístupnění), nebo bezúplatný – zdarma (kdy namísto Ceny Uživatel

poskytne Poskytovateli své osobní údaje). Není-li v těchto OP stanoveno jinak, to, co se uvádí

o Produktech, platí i pro Produkty poskytované v rámci členství v online programu, a obdobně

to platí i pro služby. Kde se v těchto OP hovoří o zpřístupnění Produktu, rozumí se tím také

zpřístupnění členství v online programu a poskytnutí služby (vyjma čl. VI, který se vztahuje

pouze na Produkty s digitální obsahem).

7. OBJEDNÁVKA

Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh

Uživatele na uzavření Smlouvy.

8. CENA

Konečná cena za vybraný Produkt uvedená v Objednávce nebo, jde-li o členství

v online programu, cena za každý měsíc členství v online programu uvedená

v Objednávce. Platí se v korunách českých (CZK).

9. WEBOVÉ ROZHRANÍ

Webové rozhraní https://duseje.cz.

10. WEB

Internetové stránky s doménou duseje.cz.

11. OZ

Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

II. ODPOVĚDNOST

Uživatel bere na vědomí, že Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým

způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky,

např. v duševním či podnikatelském rozvoji, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu

zaznamená, neboť ty jsou závislé na celkové práci v oblasti duševního rozvoje. Poskytovatel

nenese odpovědnost ani za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty

nenahrazují zdravotní péči.

III. INFORMACE NA WEBU

1. Jakékoli hodnocení Produktů nebo Poskytovatele (recenze), které je uvedeno na Webu,

pochází od osoby, které byl Produkt skutečně zpřístupněn. Poskytovatel má přehled o

uživatelích, kterým byly jednotlivé Produkty zpřístupněny, a v případě pochybností nahlédne

do evidence potvrzených objednávek, zda dané osobě, která recenzi poskytla, byl Produkt

skutečně zpřístupněn. Tímto způsobem je důvěryhodnost recenzí ověřována. Na Webu

nemusí být uvedeny všechny recenze, ale Poskytovatel vybírá ty, které zveřejní.

2. U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy

a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru

a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se tak nepoužije.

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

1. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného

elektronického objednávkového formuláře (Objednávka). Objednávka obsahuje základní

informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.

2. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné

údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených

v Objednávce a nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje. Stisknutím

příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán

a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.

3. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou

adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky

a tyto OP ve formátu pdf nebo obdobném. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je

Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření.

4. Poskytovatel si vyhrazuje právo nepotvrdit Objednávku nebo její část, anebo od Smlouvy

odstoupit v případě, že Produkt již neposkytuje nebo se zásadně změnila jeho Cena.

V takovém případě Poskytovatel neprodleně kontaktuje Uživatele za účelem dohody o dalším

postupu. V případě, že Uživatel již zaplatil Cenu (nebo její část), bude mu tato částka bez

zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení Objednávky nebo odstoupení od

Smlouvy, převedena zpět na stejný bankovní účet, z něhož byla zaplacena.

5. Poskytovatel si dále vyhrazuje právo nepotvrdit Objednávku, anebo od Smlouvy odstoupit

v případě, že se jedná o Objednávku Uživatele, který v minulosti řádně a včas nezaplatil

objednané plnění. Při vrácení případně zaplacené Ceny (nebo její části) se postupuje podle

předchozího odstavce.

V. CENA PRODUKTŮ A ZPŮSOB PLATBY

CENA PRODUKTŮ

1. Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů a všech souvisejících poplatků.

Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je

aktuální v okamžiku objednání Produktu (tím není dotčena možnost uzavřít Smlouvu za

individuálně sjednaných podmínek). Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může být

Uživateli navýšena pouze v případě, že Uživatel zvolí možnost platby Ceny formou splátek (viz

níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Konečná Cena je uvedena

v souhrnu objednávky před odesláním objednávkového formuláře.

2. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné

chybě v procesu uzavírání Smlouvy, nemá Poskytovatel povinnost Uživateli za takovou zjevně

chybnou cenu Produkt zpřístupnit a Poskytovatel je v takovém případě oprávněn odstoupit

od Smlouvy.

3. Ke zpřístupnění úplatného Produktu dojde nejdříve po úplném zaplacení Ceny, a v případě

rozložení platby na splátky (viz níže) nejdříve po zaplacení první splátky. Ke zpřístupnění

Produktu zdarma dojde nejdříve po uzavření Smlouvy.

ZPŮSOB PLATBY

4. Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:

a) bankovním převodem na účet,

5. V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží

Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.

SPLATNOST CENY

7. V případě bankovního převodu na účet Poskytovatele je Cena splatná ve lhůtě splatnosti

uvedené v pokynech k platbě. Cena je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na

bankovní účet Poskytovatele.

9. Po přijetí platby Poskytovatel Uživateli vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušný daňový

doklad-fakturu.

PLATBA VE SPLÁTKÁCH

10. Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu

Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu

uvedené na Webu. Celkovou konečnou Cenu pak Uživatel uvidí v souhrnu objednávky před

jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit

všechny splátky.

11. V případě prodlení s úhradou splátky je Poskytovatel oprávněn Produkt Uživateli

znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele

zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn písemným

oznámením adresovaným Uživateli celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni

uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou, anebo

od Smlouvy odstoupit. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit

Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.

12. Pokud Uživatel souhlasí s platbou Ceny ve splátkách formou automatických opakovaných

plateb kartou (rekurentní inkasní platba), bude příslušná splátka Ceny automaticky strhávána

z platební karty, jejíž údaje Uživatel zadal při platbě Produktu, a to vždy k 7. dni měsíce, který

předchází měsíci, za který je příslušná splátka placena, není-li dohodnuto nebo na Webu

uvedeno jinak. Do 2 pracovních dnů od provedení první platby zašle Poskytovatel Uživateli na

elektronickou adresu uvedenou v Objednávce potvrzení o nastavení opakované platby.

Zároveň vždy 7 dnů před automatickým vyúčtováním další splátky je Uživatel e-mailem o této

skutečnosti informován.

VI. ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU PRODUKTŮ

ZPŮSOB ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

1. Digitální obsah online kurzu bude Uživateli zpřístupněn tím, že na elektronickou adresu

uvedenou v Objednávce budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské

sekce na Webu.

2. Digitální obsah webináře nebo digitální obsah online kurzu zdarma bude Uživateli zpřístupněn zasláním odkazu na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít.

3. Digitální obsah e-booku nebo vyhodnocení kvízu bude Uživateli ve formátu docx, pdf nebo

obdobném zpřístupněn zasláním na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce jako

příloha e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné digitální obsah stáhnout nebo otevřít,

případně přímo v textu e-mailu.

4. Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob zpřístupnění digitálního

obsahu (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude digitální obsah

sdílen), bude digitální obsah Uživateli zpřístupněn tímto jiným způsobem.

ČAS ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU

5. Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den, kdy bude digitální obsah zpřístupněn.

V taktovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu zpřístupněn v takto předem

oznámený den.

6. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, závisí čas zpřístupnění digitální obsahu na zvoleném způsobu platby. V případě, že Cenu Produktu Uživatel platí bankovním

převodem na účet Poskytovatele, bude mu digitální obsah zpřístupněn do 3 pracovních dnů

od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě plateb online platební kartou

nebo rekurentní inkasní platbou bude Uživateli digitální obsah zpřístupněn obratem pro

provedení platby. Digitální obsah Produktu zdarma bude Uživateli zpřístupněn obratem po

uzavření Smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci.

7. Na Webu může být u Produktu uvedeno, že bude Uživateli digitální obsah zpřístupňován

postupně, po částech. V takovém případě bude první část (modul) digitálního obsahu

Produktu zpřístupněna v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly)

postupně dle předem oznámeného harmonogramu.

DÉLKA PŘÍSTUPNOSTI DIGITÁLNÍHO OBSAHU

8. Na Webu může být u Produktu uvedeno, jakou dobu bude mít Uživatel k digitálnímu obsahu

přístup. V takovém případě bude Uživateli digitální obsah Produktu přístupný po takto

předem oznámenou dobu.

9. Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci, má Uživatel digitální obsah přístupný

navždy. To neplatí pro webináře nebo online kurzy zdarma, u nichž je na Webu uveden den a

čas jejich zpřístupnění - k jejich digitálnímu obsahu má Uživatel přístup pouze v den a čas,

který je na Webu uveden.

10. Digitální obsah Produktu bude Uživateli zpřístupněn v nejnovější verzi dostupné v době

uzavření Smlouvy, která mu nemusí být v budoucnosti aktualizována.

FUNKČNOST DIGITÁLNÍHO OBSAHU, TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ

11. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové

a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu docx, pdf a

obdobnými, přehrávání video a audio souborů, dále připojení k síti internet s dostatečnou

rychlostí připojení a funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat

zprávy (digitální prostředí).

12. Za propojení digitálního obsahu Produktu s digitálním prostředím Uživatele nese

odpovědnost Uživatel.

VII. ČLENSTVÍ V ONLINE PROGRAMU

1. Členství v online programu bude Uživateli zpřístupněno tím, že na elektronickou adresu

uvedenou v Objednávce budou zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské

sekce na Webu.

2. Platba probíhá pravidelným odesláním peněz na bankovní účet Poskytovatele.

3. Členství v online programu může Uživatel kdykoli ukončit a to e-mailem zaslaným nejpozději

5 dnů před zahájením nového fakturačního období na elektronickou adresu Poskytovatele

uvedenou v těchto OP. Ukončením členství v online programu je pravidelná platba zrušena

a Cena za členství nebude nadále účtována. Ukončením členství se Uživatel vzdává všech

výsad a výhod, které mu členství v online programu přinášelo. V případě zrušení členství bude

přístup (po vypršení uhrazené doby členství) definitivně ukončen.

4. Uživatel je povinen nenarušovat průběh online programu.

5. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu termínu v online programu nebo v jeho částech v

situacích, které to neodkladně vyžadují. Všechny případné změny budou Uživateli oznámeny

e-mailem, telefonicky nebo jiným způsobem a bude mu poskytnut náhradní termín.

VIII. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

1. Služby (konzultace, mentoring apod.) jsou poskytovány Poskytovatelem, a to způsoby uvedenými u popisu služby na Webu. Poskytovatel je oprávněn zmocnit k poskytnutí služby třetí osobu (kouče), kterou osobně vyškolí v používaných metodách. Za plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy je i v takovém případě odpovědný Poskytovatel.

2. K poskytnutí služby dojde až po úplném zaplacení Ceny, případně její splátky. Nedojde-li

k zaplacení Ceny (resp. příslušné splátky) do sjednaného termínu konzultace, je Poskytovatel

oprávněn službu Uživateli v tomto termínu neposkytnout.

3. Nebude-li Uživatel v dohodnutý čas k poskytnutí služby připraven, zmeškaný čas se započítává do doby poskytnutí služby. Nebude-li Poskytovatel v dohodnutý čas připraven k poskytnutí služby, nahradí Uživateli promeškaný čas v náhradním termínu.

4. Nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem může Uživatel ze zvlášť závažných důvodů

(např. nemoc) požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci dané

služby (resp. "balíčku" služeb), jinak termín bez náhrady propadá, není-li mezi Poskytovatelem

a Uživatelem výslovně dohodnuto jinak.

5. Pokud ze zvlášť závažného důvodu (např. nemoc) nebude Poskytovatel moci službu

poskytnout ve sjednaném termínu, tuto skutečnost Uživateli oznámí a domluví se s ním na

náhradním termínu. Nebude-li Poskytovatel moci službu ze zvlášť závažného důvodu

poskytnout ani v náhradním termínu, má Uživatel právo od Smlouvy odstoupit a požadovat

vrácení Ceny, resp. její poměrné části odpovídající neposkytnutým službám (částka za

poskytnuté služby se nevrací).

6. V případě "balíčku" nebo jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného Produktu, jehož součástí

jsou konzultace či obdobné služby, je Cena stanovena za "balíček", resp. Produkt, nikoli za

jeho části.

IX. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST

1. Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho osobní

potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné

bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele dále šířit nebo umožnit jeho

užití dalším osobám.

2. Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do

jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu. Poskytovatel má povinnost zachovávat

mlčenlivost o všech skutečnostech, které se týkají soukromí či obchodního tajemství Uživatele

a jejichž prozrazení by mohlo vést k poškození Uživatele.

3. V případě, že Uživatel autorská práva nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel

oprávněn Uživateli znepřístupnit digitální obsah Produktu a/nebo požadovat náhradu škody,

která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné

podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů. Poruší-li Poskytovatel povinnost

mlčenlivosti, je Uživatel oprávněn požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového

porušení vznikla.

X. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Je-li Uživatel Spotřebitelem a nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má dle

§ 1829 OZ právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření

Smlouvy.

2. Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Uživatel-Spotřebitel nemá v souladu s § 1837 OZ zejména v případě Smlouvy o:

a) dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo

započato s plněním a (u úplatného Produktu) Uživatel v objednávkovém formuláři

odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro odstoupení od

smlouvy;

b) poskytnutí služby, jestliže byla v plném rozsahu poskytnuta a v objednávkovém

formuláři Uživatel odsouhlasil, že k započetí plnění dojde před uplynutím lhůty pro

odstoupení od smlouvy; pokud služba nebyla poskytnuta v plném rozsahu, ale s

jejím poskytováním již bylo započato, má Uživatel v případě odstoupení od Smlouvy

povinnost Poskytovateli zaplatit částku za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení

od Smlouvy (pohledávku na zaplacení částky za poskytnuté plnění si Poskytovatel

může jednostranně započíst proti pohledávce Uživatele na vrácení Ceny).

3. Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Uživatel oznámení o odstoupení odešle

Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena. Pro odstoupení může

Uživatel využít formulář uvedený pod těmito OP. Odstoupit od Smlouvy může Uživatel

zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z

kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše (e-mail nebo adresa sídla), případně

jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které vůči Poskytovateli učiní. Odstoupit od Smlouvy,

jejímž předmětem je Produkt zdarma, může Uživatel tím, že se odhlásí z e-mailové databáze

Poskytovatele (kliknutím na příslušný odkaz, který se nachází na konci každého zaslaného emailu).

4. Je-li předmětem Smlouvy úplatný Produkt, obratem po obdržení oznámení o odstoupení od

Smlouvy potvrdí Poskytovatel Uživateli jeho přijetí. Cena bude pak Uživateli vrácena bez

zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze

kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena Uživateli vrácena jen tehdy, pokud

s tím Uživatel bude souhlasit, a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Vzhledem k tomu, že

odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je možné jen tehdy, nebyl-li Uživateli digitální obsah

Produktu zpřístupněn, nevzniknou Uživateli žádné náklady spojené s jeho vrácením. Jakékoli

náklady, které by Uživateli v souvislosti s odstoupením od Smlouvy případně vznikly (např.

náklady spojené se zasláním oznámení o odstoupení), nese ze zákona Uživatel.

5. Uživatel může od Smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo

Smlouvou. Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení

povinností Uživatele ze Smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům

do Webového rozhraní, porušení autorských práv, povinnosti mlčenlivosti a v dalších

případech stanovených zákonem. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn

požadovat náhradu škody, pokud mu z porušení povinností Uživatele vznikla. V případě

odstoupení od Smlouvy o poskytování digitálního obsahu je Poskytovatel rovněž oprávněn

Uživateli okamžitě digitální obsah Produktu znepřístupnit.

6. Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity

přihlášených uživatelů, naplnění maximální kapacity přihlášených uživatelů nebo z jiných

vážných důvodů. V takovém případě bude Cena Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu,

nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně

na použití platby na jiný Produkt dle výběru Uživatele. Cena bude Uživateli vrácena na stejný

účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.

7. Pokud by Uživatel nezaplatil Cenu nebo její první splátku ani ve lhůtě 15 dnů po splatnosti,

Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.

8. Je-li Uživateli společně s Produktem poskytnut jako dárek bonus, je darovací smlouva

uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy, pozbývá darovací

smlouva účinnosti. V důsledku toho je Poskytovatel oprávněn Uživateli okamžitě zrušit přístup

k bonusu, případně má Uživatel povinnost Poskytovateli bonus bez zbytečného odkladu,

nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, vrátit. Veškeré bonusy jsou zpřístupněny

spolu se zpřístupněním Produktu, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.

XI. REKLAMACE

1. Po zpřístupnění Produktu si Uživatel co nejdříve zkontroluje funkčnost a dostupnost jeho

digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, kontaktuje Poskytovatele, aby mohla být

provedena náprava. Může se stát, že je digitální obsah krátkodobě dočasně nedostupný

v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Web může být aktualizován bez předchozího upozornění.

2. V případě, že Produkt není ve shodě se Smlouvou, má Uživatel práva z vadného plnění

v souladu s příslušnými ustanoveními OZ.

3. Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním

nebo uložením Produktu. Rovněž Poskytovatel neodpovídá za nedostupnost nebo jiné vady

digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí. Za účelem ověření, zda se

vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou

povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně

požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co

nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného

plnění jen tehdy, prokáže-li, že digitální obsah Produktu není ve shodě se Smlouvou.

4. Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím

kontaktů uvedených výše v těchto OP (e-mail nebo adresa sídla).

XII. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

1. Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost,

může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto OP.

2. Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů

vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, živnostenský úřad a

Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů).

3. Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou.

Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním

a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem

mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce.

Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České

obchodní inspekce (www.coi.cz).

XIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Náklady vzniklé Uživateli při použití elektronických prostředků komunikace na dálku v

souvislosti s uzavřením Smlouvy (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel.

2. Poskytovatel ani Uživatel si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení uvedených ve

Smlouvě byla jakákoli práva a povinnosti dovozována z dosavadní či budoucí praxe zavedené

mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícího se

předmětu Smlouvy, ledaže je písemně sjednáno jinak. Smluvní strany si nejsou vědomy

žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe.

3. Tyto OP jsou zveřejněny na Webu a je na ně přímo odkazováno v objednávkových formulářích k Produktům. Odesláním vyplněného objednávkového formuláře přes Webové rozhraní Uživatel stvrzuje, že mu je obsah OP znám a že s ním souhlasí.

4. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele,

které ze Smlouvy vyplývají.

5. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí těmito právními předpisy: OZ a je-li Uživatel Spotřebitelem, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění

pozdějších předpisů.

6. Zásady zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu "Zásady ochrany osobních

údajů", který je zveřejněn na Webu a na který je přímo odkazováno v objednávkových

formulářích k Produktům.

7. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto OP neplatným či neúčinným, namísto

neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či

neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení OP nemá

vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení OP.

8. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto OP v přiměřeném rozsahu změnit. Nové znění OP bude

vždy uveřejněno na Webu a Uživatel bude o změně OP informován e-mailem zaslaným na

jeho elektronickou adresu. Takováto změna vstupuje v účinnost uplynutím Poskytovatelem

stanovené lhůty, která činí min. 30 dní ode dne oznámení změny OP. V případě, že Uživatel

nebude s příslušnou změnou OP souhlasit, je oprávněn písemným oznámením vypovědět

Smlouvu nejpozději 5 dní před účinností příslušné změny OP; Smlouva pak bude ukončena 1

měsíc od doručení výpovědi Uživatele Poskytovateli. V případě, že Uživatel nevyužije svého

práva Smlouvu vypovědět, platí, že se změnou OP souhlasí. Poskytovatel si také vyhrazuje

právo přijmout takovou změnu OP, s níž nebude spojeno právo Uživatele Smlouvu vypovědět

za předpokladu, že takovouto změnou bude Uživatel vázán pouze v případě, kdy s ní bude

souhlasit.

9. Tyto OP jsou účinné od 1.10.2023.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: Mgr. Zdenka Cabanová

Mikuleč 43, 568 02 Svitavy, Česká republika

zdenka@duseje.cz

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto

zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*):

Datum objednání/datum obdržení (*):

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů (*):

Adresa spotřebitele/spotřebitelů (*):

Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (*):

(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

Datum:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky